piątek, 4 czerwca 2010

Postarzanie twarzy


Co ciekawe, znalazłem jedną strone na której robione są przeróbki, jednak nie jest za darmo - zdjęcie przerabiane jest w studiu graficznym gdzie siedzą chłopaki z tabletami ( długopisami do rysowania ) i malują Twoje zdjęcie


Nie wszystko co fajne jest za darmo.

Pewnego dnia postanowiłem poszukać programu do postarzania twarzy. Z góry zakładałem, że taki program istnieje - w końcu na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że będzie to efekt podobny do efektu starego zdjęcia.

Jak się później okazało nie jest to wcale takie proste. Wszystkie linki które oglądałem praktycznie odsyłały mnie do photoshopa, znalazłem kilka poradników jak postarzeć buzie, twarz - jednak wszystkie poradniki na temat postarzania wymagały odemnie podstawowej wiedzy z obsługi tego programu. A jak już przystało na kogoś leniwego - wole komuś zapłacić niż się z tym męczyć

Jest w sumie jeden sposób, żeby zobaczyć siebie w takiej charakteryzacji. Poczekać kilkadziesiąt lat hehehe :)



Co ciekawe efekt jest naprawde porażający zobaczcie sami klikając tutaj




Podsumowywując:

- Czy istnieje darmowy program do postarzania buzi, twarzy, zdjęć ?
- Nie, nie istnieje

- Czy w internecie można znaleść programy do postarzania twarzy online
- Nie, do wszystkiego wymagana jest ingerencja grafika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz